Předchozí ročníky

  • Po vyzkoušení I.Questu loni jsme si nenechali ujít ani letošní ročník. Bohužel vypadl řidič druhého auta a tak jsme vyrazili jen ve 4, ve vyváženém československém složení 2+2. Původní plán spát na místě pod širákem jsme po přihlédnutí k předpovědi počasí přehodnotili a opět spali v Českých Budějovicích – tentokrát však byl budíček už ve 3 ráno. Doufáme že příští rok se start posune spíše na jih :D Doporučení zkontrolovat trasu dopředu jsme pochopitelně ignorovali a tak jsme si přidali navigační rozcvičku ještě před začátkem soutěže.

  • I.Quest 2016 After action report

    Úvod

    Text je velmi dlouhý, ale chceme organizátorům i účastníkům ukázat náš způsob myšlení. Koneckonců, nejde o výhru, ale o hru samotnou.

  • Jakmile se soutěžícím podařilo vyřešit deskovou hru na Svaté Hoře, WR jim odhalilo další indicii, opět nikterak komplikovanou.

    Videosoubor indicie06-2p.mp4 by Vám měl jednoznačně napovědet jaké místo hledáte.
    Jeďte k němu nejkratší cestou podle naší mapy soutěže.

    Deadline: 90 minut
    Pro tento úkol existuje 1 nápověda, za minci.

    Pokud soutěžící použili minci, mohli získát následující nápovědu:

  • Poté, co se soutěžící vymanili ze Svaté Anny, ve WR se jim zjevil další zajímavý úkol:

    K dalšímu waypointu musíte rozluštit úkol níže indicie05-2p.pdf

    Deadline: 150 minut
    Pro tento úkol existuje 1 nápověda, za minci.

    Klikněte pro otevření .pdf

    Pokud soutěžící využili minci na nápovědu, mohli dostat tuto velmi záslužnou nápovědu:

  • Když naši soutěžící dorazili na Svatou Annu a dokázali nakonec získat ukradený soutěžní kód, čekal na ně další "pekelný úkol", podivuhodná řada výrazů:

    Abyste se v soutěži posunuli k dalšímu waypointu musíte vyřešit následující úkol:

  • Soutěž jako takovou jsem zaregistroval již v jejím minulém ročníku ovšem bylo již po datumu konání takže první příležitost na účast se naskytla až letos. Žádné velké nadšení ze svého okolí jsem nezaznamenal, nicméně nakonec se nám čtyřčlený tým podařilo sestavit a funkce rozdělit takto: řidič, svačinář, hrubá sílá, luštitel.

  • I.Quest 2016  - mini reportáž týmu MR

    Předem nám dovolte znovu poděkovat celému organizačnímu týmu. Díky! Tento ročník byl pro nás snadnější než všechny předchozí, ale přesto vydařený a velmi zábavný. Je skvělé, že tato soutěž existuje a doufáme, že v tom budete pokračovat.

  • Jakmile soutěžící vyřešili rozhlednový úkol, získali další indícii a to tuto:

    Místo dalšího waypointu vám odhalí obrázek níže.

    Deadline: 60 minut
    K tomuto úkolu je definována 1 nápověda, která se automaticky zobrazí po 30 minutách.

    Po třiceti minutách pak soutěžícím zobrazila automaticky nápověda:

    Pokud Vám obrázek "dráčka" nepomohl, vězte, že se jedná o mapu. Při porovnání s mapou soutěže už jistě budete vědět, kam vyrazit.

  • Poté co naši soutěžící získali PET lahev a zadali soutěžní kód, čekal na ně další úkol. Ve WR byl popsán takto:

    PET lahev jste našli, veškeré indicie k dalšímu waypointu naleznete v ní.

    Deadline: 90 minut
    K tomuto úkolu je definována 1 nápověda, která se automaticky zobrazí po 60 minutách.

    V PET lahvi pak našli soutěžící papír s touto indicií:

     

  • Poté co se všechny týmy soustředily na předem definovaném pozemku poblíž areálu Onen Svět, proběhla rozprava a čekalo se na úder šesté hodiny ranní, kdy se soutěžícím ve WR zobrazily první indicie.

    Vážení soutěžící,

    vítejte u čtvrtého ročníku I.Questu!

  • Pěkný den,
    za tým Blesková želva zasíláme reportáž z naší první společně šifrovačky, kdy jediným naším vybavením byly dva smartphony, kybl a dalekohled :-)

  • Automobilová orientačně-šifrovací soutěž I.Quest pořádala v sobotu 16.7. svůj čtvrtý ročník. Cílem organizátorů bylo kromě dobře připravené a zábavné hry připravit takové podmínky, aby letos alespoň některý tým prémiově dokončil soutěž. Za spolupráce týmů, které si letos přivezly velmi schopné posádky, se tento cíl podařilo naplnit měrou takřka vrchovatou.

  • V sobotu 16.7. se koná čtvrtý ročník automobilové orientačně-šifrovací soutěže I.Quest. Do letošního ročníku se přihlásilo rekordních 24 týmů.

    Děkujeme za Vaši přízeň a věříme, že se Vám I.Quest 2016 pořádaný Radioklubem OK1KPI Písek bude líbit. Jako organizátoři také pevně věříme, že ve čtvrtém ročníku se najde jeden nebo více týmů, kteří dokáží soutěž dokončit.

  • Start I.Questu 2016 se neúprosně blíží a organizační tým zveřejňuje slíbené bližší informace před startem.

    Typ soutěže: Lineární

    Počet waypointů: 12 + závěrečný úkol v místě posledního waypointu

    Deadline: Ano, nastavený pro každý úkol zvlášť, v rozmezí 30 - 180 minut.

    Mince: Ano, celkový počet mincí, které lze získat: 3

  • Asi už tušíte, že oddíl organizátorů nekomerčního I.Questu stojí i za novou generací únikovek ... konkrétně prvním dílkem: Ze spáru upíra

    Do této hry propůjčil svůj hlas Jan Čenský a my přinášíme krátkou upoutávku:

    Otevírací den je 11. března, ale rezerovat si termín nebo zakoupit dárkový poukaz můžete již nyní.

    Těšíme se na Vaši návštěvu.

    www.zesparuupira.cz

Stránky

Přihlášení

Seznam galerií