Přihlášených týmů

15
 

Do I.Questu 2024 zbývá

Poslední komentáře

Poté co soutěžící vylovili z rybníku Loviště PET lahev, získali další indicie. Většina z nich byla označena otazníkem a jednalo se tedy o pomocné, tedy nepovinné waypointy. Z pohledu organizace jsme možná užili ne zcela strategicky pojem nepovinné, protože soutěžící sice nemuseli tyto indicie získat, ale bez nich bylo vyřešení posledního úkolu téměř nemožné. Indicie s ikonou zaměřovače, tedy powerwaypointu, na kterém pokračuje soutěž byla básnička. Z té bylo po rychlé konzultaci s googlem zcela zřejmé, že se jedná o básničku Karla Sýse z knihy Písecka domovní znamení, a že ostatní obrázky jsou další znamení z této knihy ilustrované Františkem Doubkem.

V této fázi závodu nebude asi zcela správně vypovídající doba, kterou strávili soutěžící nad tímto úkolem, protože zde vstupovaly do hry různé strategie. Nejefektivnější by byla taková, kdy by tým ihned dorazil k domu U Zlatého klíče, získal indicii k pokračování soutěži a tým se rozdělil. Část týmu by zůstala v Písku a dohledávala domovní znamení, zatímco zbytek by pokračoval k dalšímu waypointu. Tuto strategii mohla také podpořit nová multivehicle pravidla. Zdali se nějaký tým uchýlil k této strategii můžeme dosud jenom hádat, ale věříme, že se nám pochlubí ve svých reportážích.

S větší dávkou jistoty jsme vypozorovali, že některé týmy domovní znamení zcela ignorovaly a pokračovaly dál, zatímco jiné setrvaly v Písku delší dobu.

Při pohledu na následující tabulky, je tedy třeba brát v úvahu tyto rozdílné strategie.

Ještě jedna zajímavá příhoda, kterou zmíním již zde, ačkoli o domovních znameneních a nepovinných waypointech budeme hovořit v našem seriálu analýz až později. U domu U Zlatého klíče získali soutěžící kromě další indicie se zaměřovačem také otazníkovou indicii se jménem klic.mp3. Tento obsahoval zvuky ptáků, kteří "zpívali morseovku". Jeden z týmů se mi svěřil, že ihned zašli do sousedního Zverimexu a požádali paní za pultem, jestli by jim dokázala identifikovat, který zvuk patří kterému opeřenci. Paní, kromě toho, že jim pomohla, prohlásila, že už jsou asi třetí, kdo se jí na to dneska ptá.

Další zajímavá příhoda vysvětluje propad týmu Outlaws, který sice jako první získal kód z PET lahve u Loviště, ale do Písku dorazil až osmnáctý, protože záměna pólů u měniče způsobila v Passatu nutnost najít a vyměnit pojistky, což prý byl jeden z nejtěžších úkolů letošního I.Questu :)

Průběžné pořadí - waypoint 2 - Dům U Zlatého Klíče

Pořadí Tým Čas
1 Viribus Unitis 6:46
2 zelenej brouk 7:01
3 Soustava prvků 7:02
4 Tvrdý yelky 7:02
5 Psychokopytníci 7:06
6 Rumové pralinky 7:07
7 Dlouhý, Široký a Krátkozraký et al. 7:07
8 D-F 7:08
9 LK 45/K10 7:14
10 MR 7:36
11 Tukdam 7:37
12 Generát 7:44
13 BBB 7:52
14 Enigma 7:54
15 Petřinští a spol 7:57
16 V pasti 8:07
17 Vladcovia Strachu 8:13
18 Outlaws 8:17
19 Krůta 10:15

Přehled dosažených časů:

Pořadí Tým Doba řešení úkolu
1 Viribus Unitis 0:21
2 Tvrdý yelky 0:40
3 zelenej brouk 0:41
4 Rumové pralinky 0:41
5 Soustava prvků 0:42
6 Dlouhý, Široký a Krátkozraký et al. 0:43
7 Psychokopytníci 0:45
8 D-F 0:49
9 LK 45/K10 0:55
10 Generát 1:06
11 Tukdam 1:11
12 MR 1:14
13 V pasti 1:19
14 BBB 1:25
15 Enigma 1:26
16 Petřinští a spol 1:34
17 Vladcovia Strachu 1:41
18 Outlaws 1:59
19 Krůta 3:26

Přihlášení

Seznam galerií