Přihlášené týmy

 

10
 

Do startu zbývá

Anketa

Budete získávat mince z traileru?
Ano
0%
Ne
0%
Možná
0%
Celkem hlasů: 0

Poslední komentáře

Když naši soutěžící dorazili na Svatou Annu a dokázali nakonec získat ukradený soutěžní kód, čekal na ně další "pekelný úkol", podivuhodná řada výrazů:

Abyste se v soutěži posunuli k dalšímu waypointu musíte vyřešit následující úkol:

1 > 3;4 < 1;47 < 5;33 > 4;49 < 2;40 < 9;8 > 4;34 > 4;4 < 7;47 > 3;29 < 4;50 > 1;17 > 9;50 < 7;3 > 8;50 < 4;42 < 14;9 > 3;46 < 7;26 < 11;10 < 5;23 > 3;48 > 3;38 > 9;53 < 4;5 > 10;47 < 14;3 < 3;9 > 2;14 < 4;52 > 2;40 < 6;30 > 7;23 < 4;20 > 6;44 > 5;11 < 3;42 > 2;27 < 14;7 < 9;34 > 11;48 > 5;13 < 7;47 > 9;10 < 4;42 < 3;19 > 5;22 < 5;48 > 4;14 < 5;32 > 4;50 > 2;5 < 4;38 > 11;49 < 5;25 > 1;2 > 2;45 < 6;8 > 5;30 < 5;50 < 2;15 < 7;52 > 4;27 > 6;11 < 8;43 > 4;7 < 3;46 < 9;9 > 5;53 < 7;11 > 7;21 > 2;9 < 1;32 > 6;8 < 4;35 < 3;41 > 3;9 > 6

Soutěžní kód, který poté budete hledat je umístěn v terénu, což se dozvíte po vyřešení. Co se týče formátu kódu odkazujeme na Bližší informace před startem, nebo startovní balíček.

Deadline: 60 minut
Pro tento úkol existuje 1 nápověda, za minci.

Cílem tohoto úkolu, bylo použít vitrínu s informacemi na kapli Svaté Anny, tedy tu vitrínu, na které byl umístěn soutěžní kód. Význam výrazů znamenal najít konkrétní písmenka v textu ve vitrínce, přičemž vždy první číslice odkazovala na číslo řádku, druhá číslice na počet písmen a znaky větší / menší (> <) odkazovali na skutečnost, zda odpočítat písmenka zprava nebo zleva.

U tohoto úkolu bylo již možné čerpat nápovědu za minci, která zněla:

K vyřešení vám pomůže informační tabule kterou jste nemohli přehlédnout při snímání QR kódu.

Pokud tedy naši soutěžící rozluštili, výsledkem byl následující text:

POBLÍŽ HLEDEJTE POMNÍK LIDEM OD VODY. KOD JE NÁPIS NA KAMENI  KDE BARVA KORESPONDUJE S VÝZNAMEM.

Nedaleko, směrem dolů k řece byl opravu pomníček Lidem od vody a kolem něj bylo několik kamenů s vytesanými jmény:

Popisu úkolu odpovídal kamen s červeným písmem a soutěžní kód byl samozřejmě osmimístný:

Soutěžní kód: červenků

Cílem tohoto úkolu bylo jisté luštitelské zpestření a použití kódu v terénu, který nebude označen. Zároveň zachování dalšího waypointu na stejném místě znamenalo naději, že některé týmy již Svatou Annu opustí, což se soudě dle reportáží v nejednom případě podařilo. Pokud se týká průběžného pořadí, mohlo být ovlivněno přídavnými úkolu na mostě a u kurýra DHL, nicméně ve vedení setrval tým Komár na kanóny, před týmy zelenej brouk a BBB. Nejrychleji pak tento úkol vyřešily týmy Black Sheep, Vladcovia Strachu a Seveřani.

Průběžné pořadí

Pořadí Tým Čas
1 Komár na kanóny 8:35:34
2 zelenej brouk 8:59:10
3 BBB 9:04:20
4 MR 9:10:00
5 Tukdam 9:22:08
6 Viribus Unitus 9:40:32
7 Psychokopytníci 9:41:01
8 Plavci 9:44:31
9 Black Sheep 10:04:32
10 Soustava prvků 10:06:22
11 Vládcovia strachu 10:20:52
12 Seveřani 10:22:26
13 Petřinští a spol. 10:23:49
14 Standartně s magnetem 10:24:28
15 Tvrdý yelky 10:24:43
16 L/45 K10 10:26:48
17 Reunion 10:27:57
18 Agerit 10:28:31
19 Rumové pralinky 10:28:32
20 V pasti 10:33:54
21 Generát 10:34:34
22 Blesková želva 10:37:15
23 D-F 10:47:40
24 Magnetická mina 11:00:30

Přehled dosažených časů

Pořadí Tým Čas
1 Black Sheep 0:49:30
2 Vládcovia strachu 1:00:50
3 Seveřani 1:01:06
4 zelenej brouk 1:02:28
5 Petřinští a spol. 1:05:16
6 Tvrdý yelky 1:08:10
7 Standartně s magnetem 1:08:27
8 Agerit 1:10:22
9 D-F 1:10:28
10 Rumové pralinky 1:10:44
11 L/45 K10 1:11:01
12 Reunion 1:11:08
13 Komár na kanóny 1:11:20
14 MR 1:13:45
15 Generát 1:14:03
16 V pasti 1:14:30
17 BBB 1:14:58
18 Magnetická mina 1:14:59
19 Psychokopytníci 1:17:12
20 Blesková želva 1:21:26
21 Plavci 1:21:56
22 Viribus Unitus 1:25:26
23 Tukdam 1:28:49
24 Soustava prvků 1:42:57

Přihlášení

Seznam galerií