Přihlášených týmů

15
 

Do I.Questu 2024 zbývá

Poslední komentáře

Průběh soutěže

Druhý ročník I.Questu se přesunul do středočeského kraje a tak se v sobotu časně ráno sešlo před restaurací Pyšelka v Čerčanech devatenáct soutěžních týmů

Každý tým obdržel stejně jako loni tzv. Startovní balíček, ve kterém nalezl veškeré potřebné informace před startem plus kupón na věcnou indicii, který bylo třeba uplatnit v průběhu soutěže, a samozřejmě přihlašovací údaje do webového rozhraní, které soutěžící provázelo celým závodem a do kterého také zadávali nalezené soutěžní kódy.

Přesně s úderem šesté hodiny byl závod automaticky odstartován a organizační tým nainstaloval před restauraci Pyšelka první indicii - dřevěnou kostku položenou na koberečku člověče nezlob se. Na každé straně měla kostka vypálená čísla v mřížce 4x4. Soutěžící nejprve na kostku dlouho zbožně hleděli, poté si ji začali fotit a teprve když po pár minutách prohlásil Majkl, člen organizačního týmu: "Ono se to málo ví, ale ta kostka má i tu spodní stranu", začali soutěžící kostkou otáčet a fotit si ji.

V letošním ročníku si soutěžící mohli sami řídit závod, tedy vybrat si, jestli se snažit získávat mince a ty pak vyměňovat za nápovědy, nebo zda-li se soustředí na vyřešení úkolů vedoucích dál. Přestože některé z mincovních úkolů soutěžící vyřešili, s kostkou nikdo nepohnul a tak do Konopiště vyjížděli všichni soutěžící až po deadlinu. Dalším úkolem byla sazka, která již neomylně vedla týmy do Ondřejova.

Do Ondřejova dorazil jako první a vpodstatě omylem tým Mimoni, který se tak překvapivě ujal vedení. Nicméné konkurence v první desítce byla velká, v krátkém sledu dorazila DEZILUZE, BBB, týmy L/45 K10 a L/50 K10, D_F, Viribus Unitis a další. V Ondřejově čekal soutěžící jednak "šílený věděc", který dával losovat obálky s prapodivným obsahem a pak také mincovní úkol na radarové louce - hammer quest. Krom toho dostali soutěžící návod kam jet dál - což bylo jen místo s možností získat další minci, neboť předmět úkolu s obálkou bylo zadat jako PIN SPZ vozidla přihlášeného do soutěže a zavolat na číslo "Pokračování".

Poté získali soutěžící další úkol - WhiteSpace - který je dovedl na Krásnou horu, kde byl instalován další zajímavý úkol, vojenská bedna s blikajícími LEDkami a velké červené tlačítko s upozorněním "Nemačkat, NIKDY!!!". Jak se dalo čekat, varování nebral nikdo moc vážně a tak bylo třeba vždy počkat Pí minut, než sirený dohoukají a LEDky začnou zase vysílát kód. Na Krásnou horu dorazil první tým Viribus Unitis a po deadlinu ještě zadal kód vyřešených LED diod, čímž se stal vítězem. Hned za ním dorazil tým D-F a dále pak BBB a Mimoni.

Vyhlášení výsledků proběhlo na Pyšelce a také proběhla stručná prezentace úkolů a šifer. Podrobnější přehled řešení budeme zveřejňovat postupně na našich stránkách, včetně průběžného pořadí týmů na jednotlivých waypointech.

Rubrika: 

Přihlášení

Seznam galerií