Přihlášené týmy

 

18
 

Do startu zbývá

Anketa

Jak se Vám líbí trailer?
Bomba, nevíme co dřív hledat
100%
Nic moc, loni byl lepší
0%
Nedá se to poslouchat, hrůza
0%
Celkem hlasů: 1

Poslední komentáře

Pátý ročník I.Questu se konal na Berounsku a přinesl opět nějaké novinky. První změnou bylo, že soutěžící mohli získavat mince pro nápovědy již před soutěží, mince jsme ukryli to traileru:

Polovinu mincí mohli soutěžící získat přímo z tepla svých domovů, pro druhou si museli dojet. Dvanáct trailerových mincí mělo hodnotu 25 iqc. Celkově šlo týmům získávání mincí dobře, týmu Black Sheep se dokonce podařilo získat úplně všechny, několik dalších týmů bylo v závěsu.V průměru získal každý tým 13,5 iqc, což bylo číslo, které jsme zamýšleli. Během předzávodních simulací jsme odhadli, že počet iqc, které týmy budou opravdu potřebovat je 12.

Další novinkou bylo předem známé schéma soutěže a nelineární scénář. Soutěžící dostali hned na startu šest úkolů vedoucích na šest větví soutěže s dlouhým deadlinem, které se pak spojili po jejich dokončení k lineárnímu konci několika waypointů.

Během nelieární části bylo těžké určovat nějaké pořadí, pouze podle počtu zbývajících waypointů k cíli, ale ačkoli se pořadí rychle měnilo, bylo jasné, že k favritům bude patřit tým LK45 / K10, zelenej brouk, MR, Viribus Unitis, nebo i nováček soutěže DWH crm.

V úvodní šestce si museli soutěžící poradit s výstupem (mnohdy opakovaným) u Svatého Jana pod skalou, s tajemstvím, které skrývá resuscitační pomůcka (Andula), a které např. DFens komentoval jako cituji: "To bylo docela morbidní". Dále s nalezením správného železničního patníku a nedaleké vyhlídky, najít zrezivělý soutěžní kód na torkretovacím stroji v hornickém skanzenu a konečně projevit hudební sluch u hrací skříňky známé z Neverhooda. (více detailů o jednotlivých úkolech a jejich řešení naleznete zde:)

Po vyřešení nelineární šestice už flašinetový rap skupiny Šlapeto poslal naše soutěžící na Křivoklát a pořadí začalo dostávat jasnějších rozměrů. Vedení se ujal tým LK45 / K10, pronásledovaný týmem zelenej brouk. Po určité pauze se nacházel tým Viribus Unitis a dále pak větší množství ostatních týmů.

Na Křivoklátě dostali souotěžící klíč k nastřádaným kódům z jednotlivých větví a cílem bylo dešifrovat latinský text z Kosmovy kroniky, který cílil na místo zabití Břetislava II., které jsme určili u Břetislavského dubu. Některé týmy v této části trochu ztratily hledajíc pietní místo na alternativních lokacích, které popisují určité prameny a o kterých neměl organizátor bohužel ani páru.

Zbývalo vyzvednout si v Loděnici CDéčko a podle neobvyklé navigace docestovat na poslední waypoint - ostrov na Berounce, kde byl ukryt závěřečný úkol. Bylo třeba podruhé použít masivní klíč, který soutěžící získali během zápisu a již s ním museli vyběhnout na kopec v dopolední části soutěže. Úkol navíc střežili hmyzí přátelé - mouční červy, sarančata, crvčci a argentinští šváby. Poslední úkol měl opět podobu dlaždiček a jedinou komplikací bylo přijít na to, že zobrazená mozaika je známá hra logik (master mind). To se v časovém limitu žádnému z týmů nepodařilo a tak konečné pořadí soutěže zůstalo stejné, jako po dosažení posledního waypointu.

Z vítězství se radoval tým LK45 / K10, druhé místo obsadil zelenej brouk a na třetí místo se probojoval tým Soustava prvků.

Těšíme se na repotáže přímo od soutěžních týmů a samozřejmě i na příští ročník, který již usilovně připravujeme.

 

Přihlášení

Seznam galerií